Bu Blogda Ara

10 Ocak 2018 Çarşamba

ETH Teknik Analiz - Düzeltme Yakın Olabilir

Tekrar merhaba, ETH'daki muazzam yükselişin haberini tam bir ay önce şurada --> ETH'da hedef 1000 dolar vermiştik. Orada çizdiğimiz grafik ile gerçekleşen nerdeyse birebir uydu. Peki şimdi nolacak. Ethereum 2018'de ciddi kazançlar getirebilir arkadaşlar. Lakin bu soluksuz yükselişle olmayacaktır. O nedenle 5. dalganın artık tamamlandığını ve ABC düzeltmesinin başladığını düşünüyorum.  Grafik aşağıda;

eth teknik analiz

Burada ki düşüşün 900 dolarlar seviyesinden tamamlanacağını öngörüyorum. O nedenle almayanlar treni kaçırdım hissine kapılmayınız. Alanlar ise panik olup satarsa bana göre yanlış yapar. Ben düştükçe kademeli olarak ETH almayı planlıyorum.

Sizler ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi